eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPraca za granica (nie UE, USA) - czy US moze pobrac z konta w polskim banku podatek? › Re: Praca za granica (nie UE, USA) - czy US moze pobrac z konta w polskim banku podatek?
    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Praca za granica (nie UE, USA) - czy US moze pobrac z konta w polskim
    banku podatek?
    Date: Wed, 4 Oct 2006 08:02:28 -0500

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message
    news:m3y7rwxtm5.fsf@defiant.localdomain...

    > Dostales takie?

    Oczywiście, że dostałem. I sporo zdrowia mnie to kosztowało jak się z tego
    wytłumaczyć.

    > Bez zartow. To sie oczywiscie moze w jakims tam przypadku zdazyc, ale
    > nie generalizujmy. Inna sprawa ze ludzi zwykle nie stac na uzywanie
    > samochodu, z zakupem jest latwiej.

    Zajrzyj na grupę podatkową i przejrzyj sobie posty ludzi krzyczących ratunku
    bo kupili mieszkanie, a teraz US się pyta skąd mieli na to pieniądze, bo z
    ich rozliczeń podatkowych wynika, że ich na to nie stać.

    Oczywiście nikt się nie zapyta o samochód wart 5-10 tyś złotych, bo taką
    kwotą można dostać w darowiźnie.
    Ale kup sobie samochód za 60 tyś (najlpiej nie nowy, tak, żeby trzeba było
    PCC zapłacić) to zobaczysz co się stanie.