  • Data: 2002-07-01 12:25:20
    Temat: Re: Pozytywne skutki fuzji banków
    Od: "Wall" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:718b.00006c49.3d204678@newsgate.onet.pl...
    > Jakie są pozytywne skutki fuzji banków? W ciągu ostatniego roku doszło do
    trzech
    > fuzji banków w Polsce. Połączył się Handlobank z Citibank, BZ z WBK oraz
    BPH z
    > PBK.

    W przypadku polaczenia Banku Handlowego w Warszawie S.A. z Citibank Poland
    S.A. nie znam pozytywnych aspektow. Citi jest nastawione na robienie biznesu
    i przekonali sie o tym wszyscy prowadzacy firmy i majacy rachunki w Banku
    Handlowy po przejeciu. Sami pracownicy oddzialow Handlowego (szczegolnie
    obslugujacy firmy) narzekaja, ze to co wyprawia Citi z ich klientami to
    porazka. Nie mowiac o stylu pracy wewnatrz samego banku.

    O zmianie przy obsludze osob prywatnych nie wiem.

    Pozdrawiam Wall.