  • Data: 2003-01-27 14:49:49
    Temat: Re: Pożyczka w eurokoncie POMOCY
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arti <w...@o...pl> wrote:

    > lata 40000zł pożyczki do eurokonta i karty kredytowe na kwote 32000 zł , nie

    40k pożyczki w Eurokoncie? To musiałeś mieć całkiem niezłe wpływy.

    > .Dobijaja mnie odsetki które płace poniewaz nie spłacam wogóle kapitału a i
    > na nie już sie zapożyczam. Czy jest jakas mozliwosć wyjscia z tego kłopotu ,
    > czy mozna sie z bankiem jakoś układać Czy moja żona także odpowiada za te
    > długi choć ja podpisywałem te umowy przed ślubem.Prosze o rade

    Przenieść to wszystko do innego banku?
    Ja np. przeniosłem linię z PEKAO do Multi. Ale przy takich kwotach i z tego
    co rozumiem niezbyt wysokich dochodach, to masz problem...
    Jeśli masz np. jakiś dom albo mieszkanie (generalnie coś, co można obciążyć
    hipoteką), to jeszcze w sumie nie ma problemu, ale inaczej...

    --
    Przemysław Maciuszko