eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPonad 70 proc. aktywów netto sektora bankowego w Polsce kontroluje kapitał zagraniczny. › Re: Ponad 70 proc. aktywów netto sektora bankowego w Polsce kontroluje kapitał zagraniczny.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-
    mail
    From: "pablos" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ponad 70 proc. aktywów netto sektora bankowego w Polsce kontroluje
    kapitał zagraniczny.
    Date: Sun, 24 Mar 2002 21:47:51 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <a7le39$pev$1@news.tpi.pl>
    References: <a7lb5l$3u$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pi98.krakow.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1017002921 26079 217.97.123.98 (24 Mar 2002 20:48:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 24 Mar 2002 20:48:41 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:172184
    [ ukryj nagłówki ]

    > Jak zapowiedział premier Leszek Miller, docelowo Skarb Państwa zamierza
    zachować większościowy udział nad
    > czterema nie sprywatyzowanymi dotąd bankami: PKO BP, Bankiem Gospodarki
    Żywnościowej,
    > Bankiem Gospodarstwa Krajowego i Bankiem Pocztowym

    gdyby premier Miller był ekonomistą a nie populistą, to by wiedział że
    lepiej mieć 20% w dobrym interesie niż 51% w kiepskim, a jakoś tak się
    składa, że te banki, które jeszcze są "państwowe" do czołówki raczej nie
    należą i każdy rok stania w miejscu tak naprawdę cofa je w rozwoju, gdyż
    konkurencja nie zamierza czekać...

    wpadł mi ostatnio w ręce raport dotyczący PKO BP - kolejny opracowany na
    zlecenie tego molocha tym razem przez pewną firmę konsultingową z USA.

    Żeby oddać obraz, kilka cytatów :
    "- W NAJWAŻNIEJSZYCH PROCESACH SPRZEDAŻOWYCH POZIOM JAKOŚCI OBSŁUGI ODBIEGA
    OD KONKURENCJI Jakość obsługi o 35% poniżej poziomu konkurencji
    Obszary, w których występują największe luki(1) (Luka w stosunku do
    konkurencji(1) )
    Czas obsługi przy ladzie 62%
    Liczba formularzy do wypełnienia 45%
    Czas rozpatrzenia wniosku 33%
    Duża sztywność procedur, tylko częściowo wynikająca z niskiej
    funkcjonalności systemu informatycznego, to podstawowy problem Banku"

    itp itd..
    Najlepsze zaś jest to, że nie dalej jak 5 mcy temu dostałem również
    przypadkowo :-) podobne opracowanie innej firmy konsultingowej, zawierało
    ono podobne wnioski..

    I jakoś poprawy nie widac, i dopóki nie znajdzie się ktoś kto będzie
    prawdziwym właścicielem nic się pewnie nie zmieni..



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1