    From: "Leon" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank - konto internetowe - czy są jakieś haczyki?
    Date: Mon, 27 Aug 2007 11:11:08 +0200

    Witam,

    Polbank ostatnio poprawił trochę bezpieczeństwo , oraz jego serwer "jakby'"
    rzadzej jest niedostępny.
    Myślę ze warto tam mieć rachunek,jeśli nie podstawowy to jako
    dodatkowy.Obecnie najwyższe oprocentowanie na "ror" , oraz karta debetowa za
    free.Brak również opłat za prowadzenie rachunku zwykłego oraz
    oszczędzającego.Karte można podpiąć do obu rachunków.

    Leon

    Użytkownik "MM" <m...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    Czy jakiś użytkownik konta internetowego w Polbanku może się
    wypowiedzieć na jego temat? Przejrzałem TOiP ale nie znalazlem pozycji
    pt. opłata za korzystanie z serwisu internetowego (dla serwisu
    telefonicznego pozycja istnieje). Czy to oznacza, że korzystanie jest
    za darmo? Czy Polbank ma jeszcze inne haczyki?

    Pozdrawiam
    MM