  • Data: 2010-10-20 20:12:03
    Temat: Re: Polbank - anulowanie przelewu z datą przyszłą
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapewne w tym, że w Polbanku przelew z datą przyszłą można anulować
    > najpóźniej na 3(!) dni (i to chyba robocze) przed datą wykonania.
    > KJ

    Możliwe, bo zleciłem na jutro. Ponieważ sprawa pilna, więc zadzwoniłem na
    infolinię. Kazali poprzez "kontakt" podać dane z tego przelewu i mają
    "ręcznie" zatrzymać. Ale czy zdążą i czy się nie obudzą jak wyjdzie - nie
    wiadomo.

    O tych 3 dniach nie wiedziałem... do tej pory korzystałem z innych banków i
    spokojnie można było odwołać na dzień wcześniej. Niemniej - warto mieć to na
    uwadze najwyraźniej.