    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podwyżka cen za konta walutowe w Pekao SA
    Date: 24 Nov 2004 13:19:05 GMT

    In article <5...@n...onet.pl>,
    g...@s...pl wrote:

    > ależ właśnie jest on "tejemniczy" w Twoim wypadku ... bo albo Cie zwolnią albo
    > nie

    No przecież właśnie na tym polega pisanie podań. Bezsensowne
    byłoby pisanie podań, gdy i tak wiadomo jaki będzie wynik. Gdybym
    miała plusa lub vipa, to oczywiście zżymałabym się na to, że zamiast
    zwolnić mnie z automatu, każą jeszcze coś pisać, ale ponieważ nie mam
    żadnego z tych kont, więc napisałam podanie.
    Tak samo jak napisałabym podanie/prośbę/wniosek np. do mojego
    dostawcy internetu z prośbą o rozłożenie płatności na raty,
    gdybym cierpiała na chwilowy brak gotówki, tak samo jak napisałam
    podanie do firmy budującej mój blok o odmalowanie balkonu, choć było
    już po gwarancji. Zgodzili się, przyszli, pomalowali, posprzątali po
    sobie i nie wzięli ani grosza, choć gwarancja już się skończyła.
    Czy to twoim zdaniem trąci PRLem? Bo moim zdaniem raczej gospodarką
    rynkową.

    (sama napisałaś że ani plus ani VIP więc z tego co zrozumiałem nie zwolnią
    > Cie z opłat defaultowo).

    Nie zwolnią. Staram się o zwolnienie zupełnie na własną rękę.
    Zachowanie chyba jak najbardziej rynkowe, że chcę zadbać o
    własne interesy, nieprawdaż?

    > Od kiedy to golonego obchodzi powiększanie zysku golącego... no chyba że
    > pracuje u golącego....

    Niewiele. Dlatego jeśli nie zostanę zwolniona, zabieram pieniądze. Nie
    zarobią na mnie tych kilkunastu franków rocznie.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę