    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podwyżka cen za konta walutowe w Pekao SA
    Date: 24 Nov 2004 08:37:56 GMT

    In article <5...@n...onet.pl>,
    g...@s...pl wrote:

    > Tak do całości dyskusji. > Mam nadzieję że Ci "odmówią zwolnienia z
    >opłat" i może wtedy wyjaśni się sprawa
    > niedorzeczności całej akcji.

    Ja też ci dobrze życzę.

    > Krok 1.
    > a) bank wprowadza opłaty

    To niedobrze.

    > b) bank według jakiegoś tajemniczego klucza "zwalnia z opłat" pod
    > warunkiem "złożenia wniosku"

    A co w tym kluczu tajemniczego? Zasada prosta: ci od plusa i od vipa.
    Ja akurat nie mam ani jednego ani drugiego, więc klucz mnie nie
    interesuje, nie obchodzi i nie dotyczy.

    > c) chodzii zgarniecie iles kilo EUR/USD od klientów.

    Ale to przecież normalne, że komercyjnemu przedsięwzięciu chodzi o
    zgarnięcie forsy. Ale przecież nie ma obowiązku mieć tam konta.

    > a) otwórz konto (umowa)

    Mała poprawka: konto otworzyłam parę lat temu.

    > b) złoż wniosek i czekaj na rozpatrzenie
    > c) jak zwolnią trzymaj kasę, jak nie zamknij konto.
    >
    > czy nie jest to bez sensu ?

    Ale dlaczego bez sensu? Uważam, że to ma sens i jest b. racjonalnym
    zachowaniem. Jeśli mnie zwolnią, to będę trzymała tam te parę franków,
    bo nie chce mi się szukać niczego innego. Jeśli mnie nie zwolnią, to
    nie zostawię tam konta, bo kosztowałoby mnie to kilkanaście franków
    rocznie i przewyższałoby zyski z %. Uważam, że to sensowne i
    racjonalne. Na szczęście nie mam obowiązku mieć tam konta.

    To jaki bank mi polecasz na te moje franki, kiedy już nie zwolnią mnie
    z opłat?

    Renata