    From: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podwojna platnosc w Czechach karta
    Date: Mon, 15 Jul 2002 20:03:56 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@c20-86.icpnet.pl

    On Mon, 15 Jul 2002 08:33:42 +0200, "Wall" <w...@i...pl> wrote:

    >WiTAM!
    >Przedwczoraj bylem w Czechach i sprobowalem zaplacic karta eMax. Pani
    >stwierdzila ze karta nie funguje i nie moge nia zaplacic. No coz troche sie
    >zdziwilem i wyjalem chargeowke BZ WBK MasterCarda i zaplacilem.
    >Dzisiaj patrze sobie na konto w mBanku i moje zdumienie nie zna granic:
    >brakuje mi na rachunku kwoty platnosci ze sklepu!!! Zadzwonilem do mBanku i
    >pytam sie co robic -sklep obciazyl mnie podwojna platnoscia -na rachunku
    >sklepowym jest nr karty z BZ! Na wszelki wpadek pani sprawdzila czy
> [...]

    Ludzie, zrozumcie w koncu, ze blokada to nie obciazenie !!! Zadne
    pieniadze nie zostana Ci zwrocone bo i nie zostaly zabrane.
    Blokada przy nieudanej transkacji czy to w POSie czy w bankomacie
    jest bardzo powszechnym zjawiskiem i a tu kazdy po jednym taki
    przypadku robi afere.
    Blokada najprawdopodobniej zostanie zdjeta po okolo 7-14 dni (w
    zaleznosci do banku). Jesli pojawi sie obciazenie, dobiero wtedy mozna
    sie martwic.
    Oczywiscie fakt nieslusznej blokady mozna zglosic do bankiu, jest
    spora szansa, ze blokade zdejma szybciej (w zaleznosci od wlasnych
    procedur).
    Ale nie ma tu zadnych powodow do wkurzania sie czy od razu generowania
    kolejnego posta na pbb.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl