  • Data: 2005-06-23 12:26:22
    Temat: Re: Po co są kursy walut na stronach banków?
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In message d9e92f$is9$...@n...onet.pl, Glenn <g...@b...pl> wrote:

    > Przeliczają tak jak masz w umowie, którą oczywiście przeczytałeś przed
    > podpisaniem :-)))

    Przeliczają wg własnego kursu sprzedaży dewiz.
    I właśnie ten kurs podobno jest na stronie.
    No chyba że banki mają kilka różnych kursów
    sprzedaży dewiz w danym dniu. Jeśli zmieniają
    te kursy co godzinę - gdzie mogę je wszystkie
    sprawdzić? W tym banku podają tylko jeden kurs
    dziennie z godziny 8:00 rano.

    Pozdrawiam
    Miroo
    ps. Umowę przeczytałem. Ale skoro tak sugerujesz to
    chyba jeszcze do niej zajrzę.