    From: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatność KK wraz z okazaniem dowodu ?
    Date: Wed, 25 Feb 2004 09:34:11 +0100

    Użytkownik Maciek napisał:

    > Dlaczego w Polsce sprzedawcy podczas transakcji KK nie żądają okazania dowodu
    > tożsamości lub prawa jazdy. W Niemczech przy każdej transakcji KK trzeba
    > okazać dokument. To w znacznej mierze ograniczyłoby kradzieże z KK. Pzdr.

    powiem ci czemu, bo gdyby jakikolwiek sprzedawca tak zaczal robic, to
    2,3 osoby by spokojnie to przyjely ze zrozumieniem, a 4...zrobilaby taka
    awanture ze hoho, "afere" podchwycilyby nasze polskie supermedia, itp itd.

    wiesz to wszystko przez gen 'sarmacki' polscy pieniacze nie
    przepusciliby takiej okazji do robienia awantur przy kasach itd, dlatego
    jakos nie wierze zeby jakis wlasciciel sklepu ot tak zgodzil sie na to
    zeby kilku takich klientow dziennie poprzez swoje awantury odstraszalo
    innych klientow.

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie