  • Data: 2002-08-13 20:30:46
    Temat: Re: Placenie karta, a sprawdzanie karty przez kasjera ???
    Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > (albo wyslac polecenie w odpowiedzi autoryzacyjnej, juz dokladnie nie
    > pamietam), zeby przy transkcji wymuszal wprowadznie dodatkowo "z
    > placa" czterech ostatnich cyfr numeru dla weryfikacji.

    z doswiadczenia wiem ze mozna, ale zastanawiam sie nad watkiem.... przeciez we
    Francji 90% sprzedawcow oddaje karte jeszcze przed autoryzacja !!!
    (przepracowalem we Francji kilka lat - niestety w niciekawej firmie Carrefour)
    nik tam nie robi z tego afery , zakup biletow w automacie (paryskie metro)
    nawet nie wymaga wbicia pinu !!!!.

    pozdr.
    andzrzej