    From: "azot" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pewne jak w [Euro]banku...
    Date: Thu, 18 Feb 2010 09:49:06 +0100

    napisał w wiadomości news:hlhvve$eh7$1@inews.gazeta.pl...
    > Pewne jak w [Euro]banku...
    >
    > Przelałem pewną kwotę z oszczędnego na rozrzutne 16 lutego a na 17
    > ustanawiam
    > zlecenie na tę kwotę. Od niemal godziny jest 18 luty, na rozrzutnym są
    > pieniądze,
    > zlecenie wisi jako aktywne... Oczywiście spłacałem kartę kredytową. Na
    > szczęście
    > kartę trzeba spłacić do 22 lutego, więc mam jeszcze czas... Dziś zleciłem
    > już
    > przelew ręcznie... Zobaczymy, co będzie -- pójdą dwa (aby był debet) czy
    > tylko
> [...]
    To jest urok Eurobanku. Wczoraj 17-tego w południe, wszedłem na swoje konto,
    a tu naliczone osetki na 15-tego.
    Próbowałem zmieniać rachunki, przeglądając po kolei ich historię i nic z
    tego. Cały czas stare dane.
    Wreszcie podjąłem desperacki krok i kliknąłem "odśwież" w przeglądarce. W
    kazdym innym banku zostałbym wylogowany i wysłany w kosmos z prośbą o
    powtórne zalogowanie. A tu pomogło, dane się uaktualniły. Idiotyczny
    interfejs.

    azot