  • Data: 2003-06-03 08:38:22
    Temat: Re: [PekaoSa] Eurokonto:reaktywacja
    Od: Kozuch <gkozuszek@[trala]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja rowniez bylem szczesliwym posiadaczem kota w tym oddziale i we
    wrzesniu 2001 zamknolem je. Jakis czas temu dotarly do mnie informatory
    z banku o nowych uslugach i o nowych oplatach ale olalem to i wyrzuclem.
    W ubieglym tygodniu dotarla informacja o zmianie numeru konta wiec
    postanowilem udac sie do oddzialu. Okazalo sie ze na koncie byla kasa -
    cale 1,75 PLN. Pani wyplacila mi ta kase i powiedziala ze teraz juz mnie
    nie beda nekac.

    Pozdrawiam
    Kozuch