  • Data: 2003-04-12 22:03:49
    Temat: Re: Pekao SA - wyciag z KK... ciekawostka
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Grzegorz Skowronski wrote:

    > A na swoich testowych kartach, wzglednie pracowniczych to testowac nie
    > laska? Musza sie na zywym kliencie bawic?

    Witam,

    no to dzis jest rewelka - sobota - patrze rano - cos w skrzynce - a
    tam - ZNOW - wyciag testowy tylko za VISE - i zeby bylo smieszniej -
    znow tylko transakcja kontrolna ale i oplata za zabezpieczenie
    transakcji - 6,00 pln - wczoraj 2,40 RAZEM 8,40 PLN.

    Coz, czeka mnie niezapowiedziana wizyta w oddziale z moja opiekunka :)))

    BTW: Bylem dzis w banku m.in. w tej sprawie - w dn. 11.04 od 16:00 i
    12.04 oddzial closed bo wdrazanie nowego syst. infor.

    TYLKO ZE MOGLI klientow tego oddzialu uprzedzic a nie przysylaja mi 3
    koperty na kant d..y potrzebne - debile tak lagodnie rzecz ujmujac.

    Nie bedzie to mila wizyta w poniedzialek :)

    Pozdrawiam,