    From: "Rafal" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Pekao S.A.] historyjka [dlugie]
    Date: Tue, 20 Apr 2004 21:01:51 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@host-62-141-254-253.gorzow.mm.pl

    Użytkownik "mk" <n...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:c6075l$is1$1@opal.futuro.pl...

    > najsmieszniejsze jest to ze jak sie dzwoni do CKC - to CKC zwala wine na
    > bank, a jak sie dzwoni do Banku to zwala wine na CKC.. kosmos..
    >
    > a pozatym napisalam wczesniej ze bylam do tej pory zadowolonym klientem
    > banku i nie mialam problemow.
    > natomiast tym razem przy JEDNEJ operacji - az dwa razy sie pomylili
    (pomylka
    > w sumie trwajaca juz 4 miesiac.. i nie wiadomo kiedy sie to w koncu
    > skonczy)??!!!!
    > dziwne..
    > tymbardziej operuja moja smieszna kwota 32 zeta juz w tym momencie 4
> [...]
    otoz ckc od jakiegos czasu obciaza klienow roczna oplata za karte w jednym
    miesiacu, a nie jak kiedys bylo w miesiacu w ktorym uplywa miesiac waznosci
    karty. Bardzo mozliwe, ze jeszcze oplata nie byla pobrana, a pracownik banku
    zwrocil ci czesc oplaty, choc ona nie byla pobrana i stad moze wynikac
    pozniejsza korekta. Sprawdz to prosze a moze sprawa sie wyjasni.