  • Data: 2019-03-29 19:19:51
    Temat: Re: Pedofila wsród nauczycieli
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "z" 5c9e4b4f$0$491$6...@n...neostrada.pl

    > Poligrafia to szersza dziedzina a ja jako umysł ścisły
    > bazujący tylko na 20 latach doświadczenia zajmuję się
    > składem tekstu okazjonalnie a głównie przegotowaniem
    > montażami czy poprawianiem plików.

    Od 20 lat poprawiasz pliki?

    > Wydumałeś sobie jedno określenie z wikipedii

    Dlaczego z Wikipedii? IMO znałem to coś, zanim zaistniała Wikipedia.
    Znałem i rozdzielałem celowo zlepki 'ff' czy 'fi' w TeXu -- wstawiając
    pomiędzy 'ff' i 'fi' dwa nawiasy klamrowe. f{}f

    > i wymądrzasz się uparcie

    Wg Ciebie wykazuję się uporem?
    IMO jesteś wytrwały_inaczej, jeśli ja wg Ciebie jestem uparty?

    > podczas gdy trudno normalnemu człowiekowi ogarnąć zalew Twoich postów

    Tak dużo tych postów czy tak mało?
    Dziś -- 4 posty,
    25 bm. -- 5 postów,
    24 -- 2,
    22 -- 1,
    14 -- 2,
    13 -- 1,
    12 -- 1,
    07 -- 3 itd...

    To dużo czy mało?...
    Chcąc wypełniać deklaracje ZUS -- trzeba stracić duuuużo
    czasu na czekanie; można zaglądnąć w tle tutaj, z nudów...

    > Po prostu nie nadążam...

    Szybki ;) jesteś. Nie nadążasz za kimś, kto stale choruje od ponad
    roku na liczne przeziębienia itp. anginy czy grypy. Pod koniec
    listopada ubr. podczas wizyty u kardiologa dostałem coś, co mi
    pomogło, ale niedostatecznie. Ponoć co pół roku warto to ponawiać,
    choć tanie wcale nie jest -- IMO w ogóle leki nie są tanie. [choć
    akurat są skuteczne] Nie chcę pisać, czym jest to coś, bo nie chcę
    wdawać się w politykę w (; przededniu ;) wyborów a w Polsce niemal
    wszystko zahacza o politykę.

    > Weź żesz wyłuszcz

    Co mam wziąć, co mam wyłuszczyć itd.?...

    > (dobrze czy źle?) o co Ci chodzi z ligaturą a ja Cię

    Co jakiś czas obwieszczasz, kim jesteś z zawodu;
    ja zaś zauważam, że raczej na swej profesji nie
    znasz się.

    Teraz chwalisz się ścisłym umysłem? -- też
    trudno dać wiarę Twym słowom...

    > wtedy przepytam z nafarbienia, zalewkowania, kątów rastra i jego

    Przepytywałem Cię (o ile można to nazwać przepytywaniem)
    z Twego ,,chleba powszedniego'', ;)

    > rodzajów czy banalnych formatów papieru

    Są banalne i niebanalne?

    > i ich efektynego wykorzystania na konkretnej maszynie i matrycy CTP. Chętny?

    Raczej nie -- czegóż mógłbym dowiedzieć się od Ciebie?
    Nie gniewaj się, ale trudno Cię traktować poważnie. Zechcę
    dowiedzieć się czegoś o drukowaniu -- znajdę lepsze źródła.

    -=-

    Nie twierdzę, że z trudem odróżniam Cię od Animki, ale IMO
    tak samo rozsądne (czyli nierozsądne) jest szukanie wiedzy
    u ciebie jak u Animki. Jesteś mniej porywczy ;) niż Animka,
    ale wiedzą IMO jej nie przerastasz.

    Wykazałem ci wiele braków -- ligatura jest jednym z wielu
    drobiazgów.

    --