    From: "Marek Gumienny" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PeKaO SA - beznadziejnym bankiem
    Date: Tue, 6 May 2003 13:03:38 +0200

    > Bank zgubił też moją kartę MAESTRO wysyłając ją na nieaktualny adres,
    chociaż
    > zmieniłem adres w dokumentach bankowych już ponad 2 lata temu. Na domiar
    > złego to ja musiałem zajmować się sprawami z zastrzeżeniem tej zgubionej
    > karty i wymiany na nową zamiast PeKaO.

    Witaj w klubie;)
    Moja karte bankomatowa przyslali do oddzialu banku 10 dni po wygasnieciu
    waznosci starej.
    Jakbym sie czepial, to bym jeszcze dodal, ze powinna byla przyjsc na adres
    domowy,
    bo taka dyspozycje zlozylem pol roku wczesniej.
    Przy okazji wieszania psow na Pekao SA czy moglby mnie kto oswiecic jak
    dostac sie do wlasnej kasy z zagranicy
    w sytuacji kiedy utrace karte? O ile wiem, to Pekao24 jeszcze nie ruszylo w
    moim oddziale,
    a z teleserwisu zrezygnowalem dawno temu i nie wiem czy to jeszcze w ogole
    dziala, czy moze tylko udaje.
    Pozdrowionka dla wszystkich
    Marek