eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO Inteligo i radosne złego początki › Re: PKO Inteligo i radosne złego początki
  • Data: 2005-03-16 21:05:09
    Temat: Re: PKO Inteligo i radosne złego początki
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    >>Uważam, że jeśli zmienię zdanie zanim podam albo nawet zanim zdrapię
    >>kod i system następnym razem spyta o następny kod, to to NIE MA SENSU.
    >
    > Nie, to jest jedyne sensowne wyjscie. Z punktu widzenia bezpieczenstwa,
    > a nie wygody - ale chyba hasla jednorazowe maja zapewniac bezpieczenstwo
    > a nie wygode?

    Jest jeszcze ekonomia. W tym przypadku znacznie podwyższy się koszt
    związany z kartami kodów - częstsza wysyłka, produkcja i takie tam.
    Ale przyznam, że konkretnych wartości nie podam.

    > Jesli istnieje taka mozliwosc, ze da sie powtornie uzyc kodu, o ktory
    > system zapytal juz wczesniej (a wiec byc moze uzytkownik juz go
    > probowal uzyc), to prawdopodobnie ktos, kto to projektowal, nie rozumial
    > zasad uzywania kodow jednorazowych.

    Hmmm... Z tego wynika, że wszyscy którzy projektowali inteligo/mBank i
    inne takie i którzy zajmują się bezpieczeństwem na bieżąco nie rozumieją
    zasad używania kodów jednorazowych. Można i tak...

    > Gdyz? Gdyz zmarnuje sie "kod"?

    Na przykład.

    > A jesli to nie Ty sie pomylisz, tylko
    > proxy po drodze zmieni kod, zeby intruz mogl go wykorzystac za minute
    > do swoich celow?

    Hmmm... Dobry argument... Przemyślę. :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1