  • Data: 2002-11-30 10:29:57
    Temat: Re: PKO BP - bezplactne przelewy?
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:2nd6on73x6.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl, Michal Jankowski wrote:

    > Nie, ale mozesz od razu podac od - do (co miesiac od marca do maja
    > etc)... Nie wiem, czy na od marca do marca nie beda sie burzyc.

    Ja tam nie mam konta, ale znajomi maja, czasem do mnie przelewaja, dlatego
    sie zastanawiam.
    A jaki jest maksymalny interwal powtarzania zlecenia? Co rok np. mozna?

    > Zawsze mozesz za miesiac odwolac.
    Zdaje sobie sprawe, tylko wtedy trzeba drugi raz pojsc no i przede wszystkim
    pamietac o odwolaniu - w przypadku tych znajomych wiem, ze bylyby z tym
    problemy, wiec ta metoda odpada.

    > A w moim oddziale mozna wysokosc zlecenia
    > stalego samemu zmieniac w automacie
    Znaczy w takim kiosku komputerowym? Tam nie maja takiego, bo to osiedlowy
    oddzial.

    --
    Robert