  • Data: 2003-11-04 19:33:47
    Temat: Re: PILNIE POTRZEBUJE OK 70.000 ....
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > POTRZEBUJE : jak najszybciej, jak najwiekszy mozliwy kredy lub
    > pozyczka nie mniej niz 60.000 zl
    > (...)
    > - posiadam mieszkanie wlasnosciowe wartosci ok. ~ 120.000 zl
    > - posiadam dwa auta wartosci ~ 60.000 zl

    Hmm, ja bym chyba szukał możliwości wzięcia kredytu pod hipotekę
    mieszkania. Przy takim przebiciu (mieszkanie 120.000, pożyczka 60.000)
    powinno być to całkiem realne. Oczywiście wiąże się to z ryzykiem
    przejęcia przez bank mieszkania w razie nie spłacania kredytu...

    Nie wiem czy kredyt ten jest realnie udzielany ale 'koncepcyjnie' dość
    fajnie wyglądał jeden z produktów multibanku (nie pamiętam nazwy)
    który zasadniczo dawał 'olbrzymi debet zabezpieczony hipoteką' z
    możliwością stosunkowo swobodnej spłaty a także zwiększania zadłużenia
    w niektórych sytuacjach.