  • Data: 2013-03-11 10:43:41
    Temat: Re: Opłaty za zarządzanie TFI
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-03-11, Maruda <m...@n...com> wrote:

    [...]

    > Skonfrontuj to np. z przedstawionymi na tym obrazku wynikami funduszu
    > Novo Obligacji (dawniej: SEB 2):
    > http://images40.fotosik.pl/1977/35f8e464205a235emed.
    jpg

    Albo:
    http://www.bankier.pl/inwestowanie/profile/quote.htm
    l?symbol=TPSA&format=chart&period=1Y&size=B
    :) A TPSA jakby nie było była uznawana za "bezpieczną", wręcz obligacyjną spółkę.

    > albo (inny link do tego samego obrazka):
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/35f8e464205a235e
    .html
    > i zastanów się, czy zrobiłbyś taki hardkor inwestując samodzielnie... :)

    A nie? Jeśli nastawiasz się na daytrading to masz szansę czegoś takiego uniknąć,
    ale w przypadku samodzielnego inwestowania w akcję "średnio" i "długoterminowo"
    to jesteś narażony nawet bardziej, bo TFI swoje wyniki uśrednia.

    Niedawno czytałem analizę (nie umiem do niej dotrzeć teraz niestety), ze znakomita
    większość spółek nie mogła się pochwalić jakimś szczególnym wzrostem wartości akcji
    już prędzej w grę wchodziły straty. Indeksy w górę były wypchnięte przez kilka
    podmiotów o bardzo nieprzeciętnych zyskach.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl