    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OpenShit - 4 Kolory - 10% przez 20 lat wchodzimy?
    Date: Mon, 22 Oct 2012 20:45:13 +0200

    > RobertS - napisałeś , że sprzedałeś kilka mieszkań. W takim razie nie postrzegam
    Twojej wypowiedzi jako obiektywnej, bo masz osobisty interes w tego typu
    przedsięwzięciu.
    > Piszesz - bzdury - a tymczasem ludzie żalą się na 4Kolory na forach. "Klient
    otrzymuje wypłaty" - a może nie otrzymuje?
    > http://www.4kolory.fora.pl/forum-ogolne,1/4-kolory,5
    -15.html

    zajmowałem się tym kiedyś (krótki epizod), aktualnie nie sprzedaję
    nieruchomości tylko zajmuję się kredytami hipotecznymi, nie wiem jaki
    miałbym mieć interes w tym, aby podawać jakieś nieprawdziwe dane na ten
    temat?

    poza tym akurat nie tej grupie wszelkie próby "wciskania" komukolwiek i
    czegokolwiek są szybko demaskowane, więc po co?

    oczywiście mogłem się nie wypowiadać, ale widząc jakie fantazje
    wypisywaliście jednak dodałem coś od siebie, w każdym razie NIE BYŁO
    moim celem, aby kogokolwiek namawiać do tego rodzaju inwestycji...
    nie oferuję, nie sprzedaję, nie namawiam!

    > Bank pozbył się wątpliwej inwestycji, przerzuca ją na klienta - jak myślisz, kto
    lepiej sobie zdaje sprawę z możliwości zarobku, bank czy klient? Bo skoro jest tak
    cudownie, to bank kupiłby całość, wynajął i już.

    bank to finansuje (kredyt na całość), ale inwestorem jest inna firma, ma
    taki pomysł na biznes jak za granicą czyli nie jest właścicielem
    nieruchomości, a tylko zajmuje się jej obsługą; czy to dobry biznes czy
    nie to czas pokaże, za granicą ponoć się to sprawdziło
    4K to jedna z wielu tego rodzaju inwestycji w naszym kraju

    > Bezpieczna inwestycja hahahaha - ceny spadają , podatki rosną, może wprowadzą
    kataster - marketingowa ściema.

    bezpieczna? to nie jest lokata bankowa, ryzyko występuje ZAWSZE, ale o
    tym to już wszyscy wiemy

    > BTW, Ktoś ma linka do tej umowy ?

    nie ma jej w sieci, ale chcesz sobie poczytać?
    mogę zorganizować jeżeli ktoś chce się z jej treścią zapoznać

    --
    pozdrawiam
    RobertS