  • Data: 2010-11-10 14:50:09
    Temat: Re: Odnowienie kk w Polbanku + PIN za friko
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba każdy bank przy zmianie kart z paskowych na hybrydowe zmienia PIN
    > do karty. Przechodziłem to już w kilku bankach i zawsze był nowy PIN.

    kobieta na infolinii twierdziła, że PIN jest taki sam jak poprzedniej
    karty, tak samo numer kk również nie ulega zmianie
    ale mimo wszystko za wygenerowanie nowego PINu płacić nie trzeba

    swoją drogą, gdyby PIN się zmieniał to bank musiałby nowy klientowi dać

    czy w innych bankach (Citi, BZWBK, Multi) nie jest tak, że PIN nadaje
    się samemu w systemie transakcyjnym i dlatego jego wysyłka nie jest
    konieczna?

    --
    pozdrawiam
    RobertS