  • Data: 2004-03-29 00:04:13
    Temat: Re: Odmowa potwierdzenia zamknięcia konta
    Od: "janke" <j...@p...onet.peel> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil:
    > ?? Jakie kłopoty ? Idę na pocztę, reklamuję przesyłkę numer ....
    > jakiś czas później
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    "jakiś czas później" - poczta zastrzega sobie na przeprowadzenie
    reklamacji/dochodzenia bodaj 3 miesiące... może być szybciej, ale ja dwa
    razy reklamowałem listy polecone, i ani jednego terminu poczta nie
    dotrzymała.
    ______________________

    a poza tematem wąku:

    w obu moich przypadkach musiałem dzwonić do działu reklamacji i dopytywać,
    ponaglać
    (nazywa się to chyba działem dochodzeń czy jakoś tak)

    i za każdym telefonem łączenie, przełączanie, panie opowiadają o urzędzie
    przesyłek niedoręczalnych łódź-koluszki, o tym, że są same bo koleżanka na
    urlopie...

    niepotrzebna strata czasu, nerwów, pieniędzy na telefony.
    wyślij lepiej ten "ZPO"

    choć poza narzekaniem moim na niedotrzymywanie terminów reklamacji przez
    PP muszę przyznać, że w obu przypadkach było mi to na rękę - przekroczenie
    terminu reklamacji wiąże się z wypłatą odszkodowania - jest to (o ile
    dobrze pamiętam) 50 x wartość polecenia, niezależnie od wartości listu
    (jeśli nie był to list wartościowy ani ubezpieczony)

    a dziś polecenie kosztuje:
    3,45pln za calość minus list zwykły 1,25 = 2,20pln
    2,20 x 50 = 110pln odszkodowania

    (o ile terminy, kwoty i stawki się nie zmieniły)

    ale tobyło tak na poboczu tematu, ciekawostka
    kłaniam się
    zbyszko janke