eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiObsługa KK w Millennium schodzi na psy › Re: Obsługa KK w Millennium schodzi na psy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "Karol \"Czorny\" G." <z...@b...tenbit.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Obsługa KK w Millennium schodzi na psy
    Date: Fri, 17 Feb 2006 22:40:37 +0100
    Organization: NNNW
    Lines: 35
    Message-ID: <dt5ft0$ifi$1@router.ask-klan.net.pl>
    References: <dt2t6b$mi$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: router.ask-klan.net.pl
    X-Trace: nefryt.internetia.pl 1140212448 18930 213.241.37.157 (17 Feb 2006 21:40:48
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 17 Feb 2006 21:40:48 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:378033
    [ ukryj nagłówki ]



    >
    > Wyciągi to przysyłają jak im się podoba co drugi miesiąc, i na składaną
    > reklamację tłumaczą że to wina Poczty Polskiej. Z tym że wyciąg np. z
    > 31.10
    > jest z numerem 2 a z 31.12 z numerem 3. Czyli że wyciągu z 30.11 wcale nie
    > wysłali i tylko ściemniają.
    > Ze stycznia oczywiście wyciągu też nie ma bo po co a za 2 dni termin
    > spłaty.

    Po co walczyć z pocztą lub bankiem, nie lepiej założyć sobie wyciąg on-line
    przysyłany na maila? A zresztą jeśli masz millenet to po gwizdek Ci ten
    papierowy wyciąg? W każdej chwili możesz zerknąć co się dzieje z kartą.


    > Pobierają opłaty za ubezpieczenie chociaż z niego zrezygnowałem, a na
    > reklamacje to nie raczą nawet odpowiedzieć chociaż minęło już regulaminowe
    > 14 dni.

    Z opcjonalnego ubezpieczenia ciężko zrezygnować, bo jest podpisywane na 12
    m-cy, chyba że masz to za 2,99 - podtawowe. Nie powinno być problemu z
    rezygnacją. Sprawdź czy pracownik wogóle przesłał reklamację dalej.

    > Może czytają tę grupę pracownicy banku i coś z tym zrobią, bo mnie to już
    > wkurza żeby co 2 tygodnie latać do banku i składać reklamacje.
    >
    > PS. Z karty na razie nie chcę rezygnować bo dali największy limit.

    I nikt większego nie da :)) Przynajmniej na takich warunkach

    PZDR
    Karol G.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1