    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Obligacje skarbowe w koncie Inteligo
    Date: Wed, 1 Sep 2004 20:35:31 +0200
    Sender: o...@P...ONET.PL@83.168.96.33

    > Z tego co czytałem wykupując obligacje dwuletnie i chcąc je sprzedać przed
    > terminem wykupu płaci się "karę" w wysokości 1 zł od obligacji, zgadza
    się?
    > A co z tymi 3-letnimi i 5-letnimi. Czy kupując te obligację będzie je
    można
    > sprzdać za pośrednictwem stron Inteligo czy nie bardzo? Myślę tutaj także
    > sprzedaży przed terminem wykupu?
    >
    > Z góry dzięki wielkie za pomoc i wyjaśnienia ;-) Z obligacji to ja raczej
    > cienki jestem ;-)))

    Sprzedaz i ine sprawy zwiazane z wykupem reguluje list emisyjny dla kazdej
    serii, takze Inteligo nic tu nie pomoze. Moglby PKO odkupowac od ciebie te
    obligacje na wlasna reke, ale jaki mialoby to sens dla banku--zaden.
    Generalnie obligacja to dlugoterminowe oszczedzanie, 3 i 5 letnie mozesz
    pozbyc sie na rynku wtornym (np gielda) ale wtedy potrzebny do tego jest Ci
    rachunek maklerski. Poza tym na gieldzie masz dostep takze do obligacji
    hurtowych niedostepnych na rynku pierwotnym dla klientow indywidualnych. Nie
    zapominaj takze, ze dlugoterminowe i szczegolnie staloprocentowe niosa ze
    soba ryzyko stopy procentowej, takze czasami trzymanie ich na krotka mete
    moze przynosic straty.