eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło › Re: [OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło
    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło
    Date: Thu, 28 Oct 2010 14:32:10 +0100

    ?

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    news:Titus_Atomicus-0CA545.13580428102010@news.onet.
    pl...

    > Ale co za operacje masz zamiar wykonywac?
    > I w jaki inny sposob niz poprzez intertnet?
    > Przeciez mowimy o bankowosci elektronicznej.

    To jak mam sobie ten plik banknotow wplacic - naturalnie za darmo, poza tym
    skad mam wziasc internet?
    W UK nie musze miec internetu by miec konto calkowicie darmowe.
    OI jeszcze jedno:
    zaraz, zaraz, to wy caly czas mowicie tylko o banku internetowym? I nawet
    taki bank nie ma bezwarunkowo darmowego konta?
    O Boze....

    > .

    > Obawiam sie, ze plmlb JEST jednak trollem.

    > Darmowe bezwarunkowe konta sa w Polsce tak sami jak w UK.
    > Wytlumacz to Anglikom ktorzy przyjezdzaja do Polski (i innych krajow) z
    > plikiem funtow, albo zlotowek, bo mowia ze za wyplaty z bankomatow albo
    > platnosci karta ich banki pobieraja slone prowizje.

    I gdzie sobie je wplace w Polsce? Musze najpierw kupic internet by
    skorzystac z banku?:)))
    Wiesz, w UK, nie musze miec internetu by miec konto na ktore wplace
    pieniadze prawie wszedzie i to bez prowizji...

    > Bo nie sa.
    > A ty jestes trollem. Albo masz klapki na oczach.

    > Masz na mysli _artykul_?
    > Jakis dziwny jest.
    > Pamietam, jak jakos w roku 90 pojechalem do UK, to tez sie dziwilem,
    > dlaczego tam tyle bankow, i jak oni sa w stanie na siebie zarobic.

    Nie o to chodzilo w tym artykole...
    Ale w zasadzie sie nie dziwie, ze nie rozumiesz.
    Wiec ci wytlumacze:
    chodzi o to, ze polacy kochaja banki i uwazaja je za cos swietego gdzie
    tymczasem na swiecie banki uchodza za najwiekszych zlodziei w swietle prawa
    i praktycznie sa znienawidzone przez kazdego - gosc pisze, ze jest
    zaskoczony, ze w polsce jest wrecz odwrottnie a co ciekawe wy za to jedszcze
    placicie... OK, jak sadze nadal nie zrozumiesz.