eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło › Re: [OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło
    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło
    Date: Thu, 28 Oct 2010 13:58:04 +0200

    In article <uJIxo.25134$tb2.22536@newsfe06.ams2>,
    "pmlb" <b...@d...pl> wrote:

    > PO raz, to ja w Polsce jak pisalem bede/jestem okazjonalnie internetu nie
    > mam. Po kafejkach chodzic nie bede by zrobic jakas operacje w banku.
    > Wiec juz masz warunek - posiadanie internetu - odpada wbo mialo byc
    > bezwarunkowo.
    Ale co za operacje masz zamiar wykonywac?
    I w jaki inny sposob niz poprzez intertnet?
    Przeciez mowimy o bankowosci elektronicznej.
    .

    Obawiam sie, ze plmlb JEST jednak trollem.

    > Jeszcze raz pisze, szukam konta darmowego bezwarunkowego jak w UK - do tej
    > pory nikt takiego nie wskazal a wiekszisc z aws przekrzykuje sie gdzie to
    > nie jest darmow,. jak wskaze, ze nie to zaczyna sie od trola koniec dyskusji
    > itp. a nie mozna po prostu napisac: faktycznie, nie ma w Polsce darmowego
    > bezwarunkowego konta?
    Darmowe bezwarunkowe konta sa w Polsce tak sami jak w UK.
    Wytlumacz to Anglikom ktorzy przyjezdzaja do Polski (i innych krajow) z
    plikiem funtow, albo zlotowek, bo mowia ze za wyplaty z bankomatow albo
    platnosci karta ich banki pobieraja slone prowizje.

    > Dlaczego tak usilnie bronicie te banki, w dodatku chyba najbardziej
    > zlodziejskie w europie?
    Bo nie sa.
    A ty jestes trollem. Albo masz klapki na oczach.
    > Nie moge tego pojac... zreszta, teamat watka dokladnie to oddaje, przeczytaj
    > ten artykol z pierwszego posta, moze zrozumiesz co mam na mysli.

    Masz na mysli _artykul_?
    Jakis dziwny jest.
    Pamietam, jak jakos w roku 90 pojechalem do UK, to tez sie dziwilem,
    dlaczego tam tyle bankow, i jak oni sa w stanie na siebie zarobic.

    TA