  • Data: 2010-04-14 08:21:38
    Temat: Re: [OT] Dlaczego jeszcze nie lecą głowy?
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-04-12 20:37, kashmiri wrote:
    > Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> dared to
    > write:
    > /ciach/
    >
    > Dla niektóry świat się kończy na pyłkach w płucach i strzykaniu w kręgosłupie. I o
    czym nie napisać, to jedyną odpowiedzą będzie: A ja..., A mój kręgosłup..., A moja
    przeszłość.....

    > Problemy z ego.
    >
    > Psychoanaliza mogłaby pomóc?
    > k.

    Czy musisz mieć kogoś na kogo nadajesz, żeby lepiej się czuć ? ;-)
    Jak nie chcesz go czytać - killfile i spokój, zamiast wszystkich
    zanudzać płaskimi (żeby nie powiedzieć: prymitywnymi) złośliwościami.
    Poza tym: zważ kto reaguje pozytywnie na twoje czepianie się - może
    to Ci da do myślenia. Np. ja już raczej wolę czytać Eneuela niż
    Twoje do niego komentarze :-P

    witrak()
    PS. Ten komentarz akurat jest do Ciebie skierowany niespecyficznie -
    po prostu Twój post wpadł mi pod klawiaturę :-)