  • Data: 2003-09-13 17:44:22
    Temat: Re: OSTRZEŻENIE - przenoszenie kredytu do mBanku
    Od: "Rafi" <r...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gozev napisał(a) w wiadomości news:bjs30p$k0$1@inews.gazeta.pl:

    :: To dosyc przykre. Mialem wlasnie przenosic kredyt odnawialny z
    :: innego do Mbanku i teraz sie mocno zastanawiam. Moze jest ktos na
    :: grupie kto ma inne (dobre) doświadczenia w tym temacie?

    Może ja :-)

    W trzy tygodnie od wysłania formularza ze strony mBanku:

    1. założyłem konto
    2. przeniosłem kredyt z Pekao SA (wykorzystany na maxa)
    3. zamknąłem rachunek w powyższym
    4. otrzymałem kartę płatniczą mBanku
    5. przeniosłem wszelkie płatności
    6. cieszę się, że to zrobiłem