  • Data: 2002-12-08 18:45:37
    Temat: Re: Nowosci w PEKAO SA i co dalej...?
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej" <m...@N...pocztowy.net> napisał w wiadomości
    news:slrnav5qvd.dcv.maciej@alpha.home.ostrow.pl...

    > Witam
    >
    > Jak wiecie nastapilo od grudna zmiana w ustawieniach zlecen stalych
    > (EurokontoWWW), ktore jako tako zastapily normalne przelewy, ktore
    mozna
    > ustawic zeby sie powtarzaly w sposob cykliczny lub do jakiegos czasu.
    Nie
    > wiem po co to wprowadzono i dla jakiego celu no ale jest.
    > Pytanie... Czy zlecenia stale, ktore mialem dotychczas ustawione juz
    ich
    > nie ma i musze na nowo to ustawic? Czy tez system w chili obecnej
    > uwzgledni wczesniejsze ustawienia?(nie widze nigdzie ich po
    zalogowaniu)

    > AAAA niestety od 1 stycznia oprocentowanie idzie w dol do 0,5%!
    > Ciekawe dlaczego skoro zawsze byly podkreslone mniejsze koszty obslugi
    > rachunkow internetowych!?
    > Moze to juz jest przymiarka do ujednolicenia - zintegrowania systemu
> [...]

    A co na to radio Erewań?
    Przeczytaj jeszcze raz pocztę z banku - o ile sobie przypominam, to
    były tam wyjaśnienia na temat dotychczasowych zleceń stałych.
    Oprocentowanie zmiena się - chyba że mi się cyferki poprzestawiały -
    od 2 stycznia.

    Czytaj uważniej, zanim zaczniesz siać panikę.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl