    From: janek z pola <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowe wyższe ceny w mBanku
    Date: Sat, 07 Feb 2015 13:45:03 +0100

    a_c wrote:

    > Mnie przegonil od nich przymusowy nowy serwis. ucieklem do ING i nie
    > zaluje. Bankujesz zyskujesz nawet calkiem ok. komplet garow i patalnie -
    > duzo taniej niz w najtanszym sklepie internetowym, ekspres do kawy tak
    > samo. jutro znizka 15% w sklepie sportowym - buty Aku ktore chcialem i
    > tak kupic taniej o 75zl tylko dlatego ze place wszedzie karta...

    Już się zezłościłem, bo pamiętałem że oferta tego programu to raczej nic
    ciekwego. Sprawdziłem jakieś 2 produkty - no i rzeczywiście - cena w PLN
    plus koszty wysyłki z ING wychodzą kilkanaście procent taniej niż takie same
    produkty na porównywarkach cenowych.

    To znaczy że chyba coś się ruszyło z tym programem w ING, bo jeszcze przed
    kilkoma miesiącami ta oferta w ogóle nie była ciekawa.

    --
    Wysłane z pola.