  • Data: 2009-06-21 08:54:52
    Temat: Re: Nowa lokata w Aliorze - 7% na 10 miesięcy
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rafal" <r...@n...none> napisał w wiadomości
    news:h1kom7$6du$1@inews.gazeta.pl...

    > Przez ponad pół roku nie uświadczyłem ani razu takich artefaktów.
    > Z ciekawości - jakiej używasz przeglądarki na jakim systemie? Próbowałeś
    > użyć innej?

    vista 64bit home, opera 10, nie zamierzam używać innej bo akurat jedna
    strona nie działa mi prawidłowo

    alior nie ma DLA MNIE żadnych atutów
    1. karta płatna, nigdy nie wypłacam z bankomatu, mam kredytówkę mbanku, na
    zawsze za darmo
    2. oprocentowanie? wolę TOP getin'a
    3. upierdliwość logowania
    4. zacinające się elementy, bynajmniej w Operze
    5. płatne przelewy od 11-tego

    mój duet to: getin+mbank