    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowa bankowość w GeinBanku rewolucja, czy szajs
    Date: Mon, 21 Jun 2010 09:51:57 +0200

    "Gosc" <...@...a> wrote in message news:hvn2cj$93k$1@news.task.gda.pl...
    > Nowa bankowość w GeinBanku rewolucja, czy szajs
    >

    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8041031,Getin_Ba
    nk_rusza_na_wojne_o_konta_osobiste__Na_celowniku.htm

    > Do posiadaczy konta w open. Czy ta bankowość jest naprawdę taka
    > rewelacyjna?

    Nie wiem czy jest to rewelacja, chyba nie, zalozylem tylko do sprawniejszej
    obslugi lokat. W porownaniu do starego getina, dziala na sms a nie na karte
    kodow.
    Rewolucja to bedzie jak Getin wprowadzi rachunki i lokaty walutowe do tego
    systemu i pozwoli nimi operowac na odleglosc. Na dzien dzisiejszy w tym
    obszarze jest totalny zastoj i zacofanie i nic przez lata Getin nie zrobil.
    Zwykla zmiana parametrow lokaty walutowej np. z 12-m na 6-mies wymaga zawsze
    podrozy do oddzialu i stania w kolejce (oczywiscie trzeba znalezc
    'prawdziwy' oddzial bo we franczyzie, ktora wyglada podobnie, zadnych
    operacji nawet bezgotowkowych na walucie sie nie wykona)