  • Data: 2003-01-20 15:47:15
    Temat: Re: Nowa KK PKO BP - skladalem wniosek [part 2]
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    I po 13 ;)), dniach od zlozenia wniosku, otrzymalem KK PKO BP.
    IMHO ladny wynik, biorac pod uwage, ze produkt wprowadzili 02.01.2003.
    W porownaniu do multiBanku, gdzie od dnia zlozenia wniosku przez inet
    do _odmownej_ decyzji minal ponad miesiac to moim zdaniem full
    profesjonalizm :).

    Karta wyglada nie najgorzej, zdjecie nawet sie w miare dobrze
    zescanowalo, tylko w jednym miejscu niestety karta ma lekkie obtarcie
    :(, jakby podczas produkcji lekko starla sie srebrna farba ;)).

    Musze jeszcze tylko zmienic sobie poczatek cyklu rozliczeniowego, bo
    mi minimalnie nie pasuje z data wyplaty :(.

    Patrzac na to jaki mam poczatek cyklu rozliczeniowego, wyglada na to
    ze wniosek byl rozpatrzony pozytywnie nastepnego dnia po zlozeniu, lub
    2 dni po ... to chyba szybko ? :)

    Jutro przetestuje karte w akcji (POSie), a dzis moze jakis IO :)).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com