    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: No to teraz juz wiecie:))
    Date: Mon, 26 Nov 2007 13:51:58 +0100

    Wojciech Bancer wrote:

    > swen napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Nikt _Ciebie_ nie skrobnie, bo Ty już zawarłeś umowę. Skrobnę następnego,
    > by sobie ewentualne straty odbić. I zawrę nowe warunki w nowej umowie,
    > a ta osoba ma pełne prawo się na te warunki nie zgodzić.

    No nie tak zupełnie. Zmienią warunki regulaminu i/lub TOiP, i wtedy jego to
    także będzie dotyczyć.

    Oczywiście ma pełne prawo zrezygnować z usług na taką okoliczność.

    Zresztą, nie rozumiem tego oburzenia na skrobanie klientów. Przecież klienci
    są po to żeby ich skrobać, i dopóki klient nie ma przymusu korzystania z
    takich usług - wszystko jest ok.

    p. m.