eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNo i dupa blada - od moneyback i cashback trzeba się opodatkować!!!! Jest oficjalna odpowiedź Ministra Finansów › Re: No i dupa blada - od moneyback i cashback trzeba się opodatkować!!!! Jest oficjalna odpowiedź Ministra Finansów
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: No i dupa blada - od moneyback i cashback trzeba się opodatkować!!!!
    Jest oficjalna odpowiedź Ministra Finansów
    Date: Sun, 24 Mar 2013 14:38:00 +0100

    Tradycyjnie prypominam, że nikomu (także i mnie) nie wolno
    czytać tego, co umieściłem wewnatrz kwadratowych nawiasów.

    <m...@g...com> b...@g...co

    Keszbeki są stosowane od wielu lat, choć dopiero rok pański
    2012 przyniósł wiernym niebywałą obfitość tych łask. W związku
    z powyższym zwracam się z pytaniem, czy i w ubiegłych [ciekawe,
    dokąd ubiegały] latach płacili szanowni Państwo podobne podatki?

    IMO prekursorem wisienek jest Inteligo -- dostałem od tego banku
    prenumeratę [chujowa uczelnia, na wniosek równie chujowego
    metropolity Ozorowskiego, nie dała mi dostępu nawet do swoich
    czytelni -- tak niosła kaganek oświaty w zamian za płacone
    polskiemu państwu podatki] jakiegoś czasopisma komputerowego,
    co w tamtych latach (około roku pańskiego 2002) miało swój sens,
    Później Inteligo dawał 50 wiśni lub nawet 100 (nie pamiętam po
    tylu latach) ale tylko tym, którzy kont tam swoich nie mieli.

    Keszbeki dawał pięć czy sześć lat temu BZ WBK -- 50 wiśni za
    otworzenie konta oszczędnego i wlanie nań 5 kpln (najlepiej
    z ich kredytówki) i 50 wiśni za otworzenie konta karty
    kredytowej -- właśnie tej, z której można było wlać na
    konto oszczędne -- tak oto bank nie ograniczył swej dobroci
    tylko do kręgu ludzi bogatych czy majętnych, ale dał
    szanse każdej chętnej osobie.

    Także ING Śląski dał za coś 50 wiśni -- a ja nie jestem
    usługobiorcą ING Śląskiego co najmniej od pięciu lat.

    -=-

    Więc jak -- wiśniobiorcy? Płaciliście wtedy podatki?
    To raz a zero -- czy od tak drobnych nagród należy
    płacić podatki? A jeśli należy -- czy w związku
    z nagrodami wypłaconymi sobie przez marszałków
    sejmu, czy może w związku z dotacjami greckimi,
    czy tak po prostu?...

    Swoją drogą -- co za hańba!! Kościół nakazał gnębienie mnie,
    a banki dały wiśnie i orzechy... Tym samym Bóg pokazał, że
    nie ma potrzeby budowania kosztownych pośredników Jego
    miłosierdzia, i że potrafi On dawać każdemu bezpośrednio,
    bez upokarzania, bez dzielenia ludzi na świętych (choćby
    i skrajnie głupich) oraz na dzieciobójców, aborcjonistów
    i nieczcicieli rodziców, którym trzeba połamać kręgosłupy...

    -=-

    A jeśli nie zapłaciliście podatków za wiśnie pobierane
    w latach minionych, czy nie boicie się zemsty Fiskusa?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'