  • Data: 2005-11-17 19:50:46
    Temat: Re: Nieczytanie umowy szkodzi...
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 17 Nov 2005 20:31:21 +0100, "Glenn" <g...@b...pl>
    napisał(a):

    >Czasy minęły, ale żyłka sportowa poniektórym pozostała :-)

    Otoz to. :-)
    I pozostanie - nie czas na zmiany (68+).

    BTW, kazdy ma swego mola, ktory go itd. Ja sie pasjonuje takimi
    detalami, natomiast autentycznie nie moge sie zmusic do przeczytania
    jakiejkolwiek umowy, a szczegolnie ramowej. A juz o zalacznikach do
    niej, regulaminach itp., mowy nie ma. Po prostu taka mam wade
    organiczna. Generalnie wychodze z zalozenia, ze kazdy z takich
    dokumentow powinien poddawac sie logice, wiec na ogol dobrze na tym
    wychodze, oszczedzajac czas na inne hobby.

    --
    Adek