    From: " " <n...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Niecne praktyki BZ WBK oraz BGZ
    Date: Wed, 27 Jun 2007 09:06:30 +0000 (UTC)

    Miałem podobną sytuację z bankiem BGŻ. Założyłem tam konto dla darmowych
    przelewów, przy okazji zamówiłem kartę do konta która mogłaby się czasem
    przydać. Czekałem na kartę 2 tyg, 3, miesiąc, bez skutku. Karta nie doszła. Po
    miesiącu patrzę na biling i widzę że opłata miesięczna za kartę została pobrana.

    A więc wybrałem się do oddziału z pytaniem jakim prawem pobrana została opłata
    za kartę skoro jej nie otrzymałem / aktywowałem. Pani nie potrafiła mi
    odpowiedzieć. Najpierw próbowała mi wmówić że ktoś z mojej rodziny odebrał
    kartę i ja o tym nie wiem. Później poleciła mi "szukać" karty na poczcie. Na
    moje pytanie w jaki sposób mam to zrobić skoro była ona wysłana listem zwykłym
    a nie poleconym nie potrafiła mi odpowiedzieć. W końcu dała za wygraną i
    powiedziała że w takim razie zastrzeże tą kartę (po co zastrzegać nieaktywną
    kartę?). Na koniec podsunęła mi formularz gdzie było kilkadziesiąt pól do
    wypełnienia, gdzie był m.in. numer karty :D i inne bzdurne dane (druk o nazwie
    REKLAMACJA). Wypełniłem imię i nazwisko, podpisałem się i Pani grzecznie
    oddałem. Na koniec Pani poinformowała mnie że centrala podejmie decyzję czy
    obciążą mnie za wydanie duplikatu karty!!! (którą nota bene kazałem wysłać do
    oddziału - po co wysyłają kartę do domu skoro i tak pin muszę w oddziale
    odebrać?!).

    Ręce opadają. Jak mnie obciążą za wydanie duplikatu karty której nigdy nie
    widziałem to będzie reklamacja (druga już ;) razem z rezygnacją z konta (złożę
    po 3 miesiącach bo w TOIP mają zapis że zamknięcie konta przed upływem 3
    miesiąców jest płatne). Jakoś mBank z wciągu ostatniego miesiąca wysłał mi 2
    karty i problemów nie było.

    Aha, w TELE INTEGRUM nic nie wiedzą, nie wiedzą czy karta została wysłana (i
    kiedy), każą się kontaktować z oddziałem. Po co Ci ludzie tam siedzą?

    Odradzam BGŻ.

    pzdr.