    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Niecne praktyki BZ WBK
    Date: Wed, 27 Jun 2007 08:21:52 +0200

    > I teraz pytanie, czy rzeczywiscie bank moze to zrobic, nie majac zadnego
    > PODPISANEGO dokumentu? Kolezanka nie podpisywala umowy o prowadzenie rachunku,
    > ani nie aktywowala karty, nie odbierala tez do niej pinu.
    > Kwota oczywiscie nie jest duza i mozna dla swietego spokoju ja zaplacic, ale
    > uwazam, ze to jest bezczelnosc ze strony WBK i czyste zdzierstwo zadac oplaty,
    > za cos, z czego sie u nich nie korzysta...
    >
    > A Wy co radzicie? Olac grozby banku, czy tez probowac klocic sie z nim, a moze
    > potulnie zaplacic?

    skoro nie podpisała umowy tzn. że ona prawnie (Prawo Bankowe) nie
    istnieje, natomiast karta przyszłam listem zwykłym i ww. przecież mogła
    jej nie otrzymać, bo poczta czasem gubi listy, a więc proponuję
    zadzwonić do banku i zapytać o co chodzi

    oczywiście jeżeli powiedzą, że to opłata za konto lub kartę to:
    1. konta w tym banku nie posiadam
    2. karty nie otrzymałam
    a poza tym nie jestem waszym klientem i czego ode mnie chcecie...?

    p.s.
    a na przyszłość jak koleżanka decyduje się na założenie konta to niech
    zachowuje się poważnie, niestety, ale w placówkach zdarzają się kolejki...

    --
    pozdr.
    RobertS