eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNie plujcie tak na PEKAO bo jeszcze sobie brody pobrudzicie..... › Re: Nie plujcie tak na PEKAO bo jeszcze sobie brody pobrudzicie.....
  • Data: 2002-02-13 18:49:40
    Temat: Re: Nie plujcie tak na PEKAO bo jeszcze sobie brody pobrudzicie.....
    Od: "Filo" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Marcin,
    > tak jak napisalem w moim pierwszym poscie, nie jestem ani pracownikiem
    tego
    > banku, ani nie zalezy mi na szczegolnej jego obronie, chcialem jedynie
    > zwrocic uwage, ze w pewnym sensie da sie lubic Zubra i pomimo jego wad
    mozna
    > go uznac za przyjazne bydle! :-)

    Tak to jest jeszcze przyjazne bydle dla tych, którzy dawno temu dorobili się
    w tym banku przywileji np. wysokiego limitu zadłużenia w koncie, limitu
    karty kredytowej itp. Ci którzy chcą z tych dobroci skorzytać teraz muszą
    się obejść smakiem i często w poszukiwaniu współczesnego standartu usług
    bankowych uciekają do innych banków. Przykładowe powody:
    * limit zadłużenia sztucznie ograniczony do 10 tys PLN, dostępny po
    kilku miesiącach - nawet jak posiadasz rachunek od kilku lat, to przy
    przyznawaniu limitu zadłużenia traktują Cię jak pierwszego lepszego z ulicy,
    czyli proponują jedną pensję na 3-miesięczny okres próbny,
    * za powyższy luksus żądają chyba najwyższego procentu na rynku
    * bank nie zapewnia na konkurencyjnym poziomie finansowego wsparcia
    swoich klientów, którzy potrzeby rosną np. planują budowę domu - oferta
    kredytowa jest chyba nakierowana na klientów "z przypadku", świadomy wybór
    ich kredytu nie jest możliwy po choćby pobierznym porównaniu z innymi
    bankami.

    Przyłączam się do wyrażających opinię "To był kiedyś dobry bank".

    Z pozdrowieniami, Filo.