eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNarzekałem Na E-Lukas ostatnio ... teraz już się śmieję ... › Re: Narzekałem Na E-Lukas ostatnio ... teraz już się śmieję ...
  • Data: 2003-12-02 11:44:28
    Temat: Re: Narzekałem Na E-Lukas ostatnio ... teraz już się śmieję ...
    Od: "Kilimandzaro" <l...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    dzieki za info, tez licze ze jest dobrze policzone
    a czemu mam problem by to policzyc kolego PL?
    bo jestem cienki z rachunkow, mam sporo operacji na koncie (wplywy i
    "wyplywy") w skutek czego stan konta sie ciagle zmienia, jednego dnia debet
    w polowie, drugiego wcale itd. bankomaty sie ksiaguja z opoznieniem w
    dodatku, wiec jak mialbym to wszystko policzyc?
    dalbym rade tylko dla pelnego miesiaca i jednego stanu konta ;) jakbym sie
    skupil ;)
    Kili