  • Data: 2003-04-16 12:52:56
    Temat: Re: Największe banki w Polsce - dodatek do Gazety Prawnej
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli biblioteka :)

    Jeżeli nie było, to tak. Wielka szkoda, że ostatnie dwa (myślę tu także o
    pozycji "50 największych banków w Polsce") tak obszerne i wyczerpujące
    opracowania nie są dostępne przez internet. Z jednej strony to rozumiem - kasa.
    Z drugiej jednak strony wydaję się, że zamieszczenie ich w internecie nie tak
    bardzo by zmniejszyło zyski Wydawców. Wielka szkoda, ponieważ zawartość tych
    pozycji jest kopalnią wiedzy o stanie Banków Polskich. Sam mam kilka uwag, z
    którymi chętnie bym się podzielił na tym forum ale z braku dostępu przez innych
    do żródła dyskusja byłaby nieciekawa. Pozdrowienia Tensor1.

    PS Czy udało Ci się już dorwać pierwsze opracowanie.