  • From: "Waldemar Godel" <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Najtansze konto firmowe?
    Date: Wed, 24 Sep 2003 13:45:07 +0200

    > W marmurkach zapomnij
    > Zobacz jeszcze oferty VW Banku dirct, Inteligo, MultiBanku i Nordea
    > Banku

    No tak.. obmacalem... dzieki za streszczenie.

    PanzerwagenBank
    konto bezplatnie
    token 36 zl rocznie
    wyplata w bankomacie ponizej 400 zl platna 1.50, powyzej bezplatna
    przelewy z internetu bezplatne (prawdopodobnie)
    visa electron - jedna bezplatnie

    Nordea e-firma
    konto - 9 zl miesiecznie
    token - 20 zl miesiecznie pierwszy rok, potem bezplatnie
    przelew na zewnatrz - 60 groszy

    Multibank Multikonto Business Class
    konto - 9 zl miesiecznie
    przelew na zewnatrz - 50 groszy
    zus z internetu za darmo

    Inteligo konto firmowe
    konto - 3,99 miesiecznie (nie placi sie, jezeli konto nie jest uzywane..)
    przelew zewnetrzny z internetu - 1.49
    zus z internetu - 2.99
    podatki z internetu - 1,49
    jedna VE gratis
    wyplata we wlasnym banku - gratis (czy PKOBP to wlasny bank???)
    niestety, prowizja w bankomacie, w innych bankach (az 9,99!!!!)
    I co to znaczy:
    Wpływ na rachunek w ramach konta Inteligo za pośrednictwem systemu SWIFT
    Każda transakcja 11,99
    Czyli co? Ktos wysle mi z banku ktory nie uzywa eliksira 100 przelewow po 5
    groszy
    i mnie zalatwi finansowo??????? Czy chodzi po prostu o wplate wlasna????

    W sumie panzerwagen bank wyglada najciekawiej...

    Mozecie mi powiedziec, czego nie zauwazylem??? jakies ukryte swinstwa?
    W sumie Inteligo nie jest takie strasznie drogie
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    a...@o...info, a...@t...org