    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Najszybsze księgowanie przelewów I sesja
    Date: Wed, 7 Jan 2009 07:15:09 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 7 Jan 2009 07:03:17 +0000 (UTC), jureq napisał(a):
    > Dodam jeszcze: wczesne teoretyczne godziny i praktyczny brak opóźnień w
    > Inteligo.

    Obawiam się, że ciężko będzie o coś lepszego niż mBank :) Inteligo ma swoje
    zalety (choćby ta dowolna liczba subkont), ale za to mają złodziejskie
    stawki za przelewy do ZUS/US...

    W mBanku przynajmniej wiem że można się spodziewać wpływów po trzeciej sesji
    (chyba że ktoś wysyła z ING, ten bank to faktycznie jakaś pomyłka :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944