  • Data: 2003-09-30 15:28:12
    Temat: Re: Najlepsza KK na rynku (?)
    Od: "Rafal" <r...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kefiRR" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bl7iln$mdu$1@flis.man.torun.pl...

    > Czy próbowałaś z nimi negocjować? Dzwonię do Citiphone i mówię: Jestem
    > waszym klientem od dłuższego czasu, nie sprawiam kłopotów i kręcę duże
    > obroty, w sumie was lubię, ale dostałem ineresującą ofertę od Reiffeisena,
    > czy możecie mi coś zaproponować? Myślisz, że to zadziała?

    A co tam u diabła jest do negocjowania?
    ja używam karty VC z Citi praktycznie od początku ich działalności w Polsce,
    bo na poczatku to była jedyna karta z ubezpieczeniem i zastrzegana w chwili
    zgłoszenia a nie od następnego dnia (jak wtedy miały inne banki), z kredytu
    nie korzystam, spłacam w terminie. jak bym chciał skorzystac z kredytu -
    proszę bardzo, można go dostać za 9.9 % do 75% limitu kredytu, wystarczy
    tylko zgłosić transakcje (transakcję) które mają być kredytowane - kredyt
    liczą wtedy tylko od kwoty tego co się zgłosiło. Szybciej i taniej niż
    kupowanie np pralki na "standardowy" kredyt (bo nie ma prowizji i biegania z
    papierami).