  • Data: 2018-12-31 14:00:12
    Temat: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-28 o 23:59, Budzik pisze:

    > Nie wiem jaki ten drugi dają, ale imo zdecydowanie przesadzasz.
    > Naprawde nigdy nie widziałes meiszkania gdzie pokoje przedzielone sa
    > drzwiami za którymi ktos oglada tv i nie robi tego na maksymalnym
    > poziomie głosnosci?

    OK. Przyjmijmy że przesadzam, a przyczyną jest ubogie doświadczenie życiowe.
    Ale przypadku, który opisujesz chyba nigdy nie doświadczyłem. Może
    dlatego, że mam niewielu znajomych. Nie kojarzę u nikogo z nich drugiego
    TV. A ten jeden w salonie i tak się wyłącza jak ktoś przychodzi.
    A hasło, że ten drugi to może do WC to mi się wzięło stąd, że akurat jak
    była dyskusja dlaczego syn w kiblu ogląda jakiś film na telefonie to w
    radiu poleciała ta reklama.
    P.G.