  • Data: 2018-12-29 22:48:24
    Temat: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29 Dec 2018 17:59:43 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >>
    > W sumie to nie wiem do czego to porównac ale czy na pewno?
    > Czy na pewno okna marki drutex beda lepsze od jakis niemarkowych
    > produkowanych w małej manufakturze?

    Zakladam, ze ktos o te marke dba.
    I jesli nie testuje produktow, to przynajmniej eliminuje dostawcow,
    ktorzy zawiedli.

    > Tak. Ale tu jest tez kwestia zapachu itp. Taki mi przypasował po prostu.

    Zapach ok, ale reszta ? Zel to zel, wszystkie takie same.
    A potem wyskakuja na skórze pęcherze :-)

    > Czyli bezmarkowa jest tania i daje rade.
    > A Colgate jest tania i dobra? :)

    Colgate zakladam ze jest dobra (ech ta reklama).
    Ale duzo przeplacal za to nie bede - inna tez jest dobra.

    > Dlaczego?

    Bo tam juz mozna IMO duzo sp*.
    Nie wiesz co istotne, co nieistotne, i czy producent o to zadbal czy
    nie.
    Moze jakas rakotworcza trucizna, a moze szkodliwe skladniki.

    > :) ach ta reklama...

    Raczej przyzwyczajenie. Nie kupuje pyralginy, nospy, czy co tam
    reklamuja.

    A ze nurofenu nie reklamuja, to bym nawet nie wiedzial, ze istnieje
    :-)

    > Na sprzedaz odreczna pewnie tak.

    Z tym, ze ja potrzebuje "zatoki", i tu juz wybor mniejszy.

    > Serio? O jakiej cenie mówisz? Oryginalna aspiryna?

    Nie, jakas polopiryna.
    Oryginalna Bayer to sie ceni.

    > W aptekach czesto
    > pojawiała się tansza, bo bywała w Polsce np. Grecka z tzw importu
    > równoległego.

    Tylko wiesz, to jest proste chemikalium, robione od 100 lat.
    Powinno byc tanie jak barszcz ... i jest.

    https://www.walmart.com/ip/2-Pack-Equate-Pain-Relief
    -Aspirin-Coated-Tablets-325-mg-500-Ct/214032098

    $3.64, jakies 11 zl ... za 500 tabletek.

    A u nas ?

    Oryginal ... ale po co przeplacac ?
    https://www.walmart.com/ip/Genuine-Bayer-Aspirin-Pai
    n-Reliever-Fever-Reducer-325mg-Coated-Tablets-200-Ct
    /12444552

    $2.97 za 24 tabletki, $6.36 za 100, $9.47 za 200 - butelka drozsza od
    aspiryny :-)

    I moze bym sie zastanowil widzac "made in China", ale w USA zdaje sie
    jest jakas kontrola lekow, a i Walmart ma duzo do stracenia :-)

    > Wiesz, sam TV to pol biedy - podejrzewam ze dzis z kazdego bedziesz
    > zadowolony chociaz tu kolega pewnie ma racje i przypomniałem sobie ze

    Sam TV owszem, ale teraz modne Smart :-)

    > rzeczywiscie kierowano mnie na to przy zakupie zeby patrzec na matryce
    > 100Hz. Te dodatki niby robią roznice ale pytanie ile sie z tego tak
    > naprawde korzysta.

    Dla mnie bez roznicy.

    Ale dochodzi masa drobiazgow. Np czy jest przycisk "poprzedni program"
    na pilocie. Bo ogladam kanal 171, przelaczam na 232, reklama, chce
    wrocic do 171 ...
    Czy da sie zmienic kolejnosc kanalow, czy da sie zapamietac te
    kolejnosc, jak prezentuje program TV itp.

    > Smartfon - tu juz wszystko teraz bardzo podobne. Musisz sobie tylko
    > odpowiedziec czy moze byc chinski czy musi byc od Lewandowskiego z
    > reklamy :)

    I tak, i nie. Chinskie to tak nie wiadomo - dobrze posadzili system,
    czy bedzie sie zawieszal. Bateria wymienna, czy na rok, czy nie do
    kupienia.
    Samsung tez nie wiadomo - fajny telefon, czy bateria na pol dnia
    starcza. A moze sie zapala :-)

    > A moze ajfon i tylko ajfon.

    To akurat ulatwiloby wybor, ale nie, nie lubie.
    Chyba nie lubie :-)

    > A komputer to juz w ogole nie problem pod warunkiem ze ktos ci go
    > rozsadnie skleci a nie ze kupisz to co ci sprzedawca w markecie
    > podetknie.

    Teraz bym wybieral notebooka, to sie gorzej kleci.

    > wybrac co sie chce ogladac? Niewatpliwie jakis wysiłek intelektualny jest
    > potrzebny...

    No i bedziesz jakis nedzny serial ogladal, bo za duzy wybor innych
    filmow :-)

    > To w tle, ale jak chcesz coś po prostu usiasc i obejrzec to ja jednak
    > wole to co lubie a nie to co daja...

    Ale co by tu obejrzec ... cos z reklam ? :-)

    J.