eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank - mozna zalatwic wszystko, pod warunkiem, ze opisza najpierw to gazety › Re: Multibank - mozna zalatwic wszystko, pod warunkiem, ze opisza najpierw to gazety
    From: "Mariusz " <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank - mozna zalatwic wszystko, pod warunkiem, ze opisza najpierw
    to gazety
    Date: Mon, 22 Jun 2009 07:35:34 +0000 (UTC)

    Marcin <u...@u...eu> napisał(a):
    > Chociaz moze juz w BRE (Multibank i mBank)
    > doszli do wniosku, ze maja tak kiepska opinie iz
    > nic nie zaszkodzi.

    Tez mi sie tak wydaje - przez 5 lat bylem zadowolonym i bardzo dobrze
    obslugiwanym klientem, uzywalem kredytow, mechanizmow bilansujacych, kart,
    platnosci, lokat, kredytow odnawialnych - troche sie tego uzbieralo ale zawsze
    bylem naprawde swinsko zadowolony z obslugi. Szybko, po ludzku, szczerze i
    rzetelnie.
    Ale to co sie dzieje od grudnia 2008 to jakas tragedia - nie udalo mi sie w
    tym banku zalatwic niczego bez telefonow. Niektore sprawy sa naprawde zalosne
    - np. mialem ubezpieczenia komunikacyjne, ktore wypowiedzialem. Wszystko jest
    wypowiedziane i zakonczone, a w systemie dalej pokazuja sie przedluzane
    ubezpieczenia.... Dzwonilem ze dwa razy - nic sie nie udalo zrobic. Po dwoch i
    pol miesiacu nagle oba "nieistniejace" ubezpieczenia zniknely... Radosc ma
    byla wielka. Do wczoraj - oba znowu sie pokazaly... To jakas parodia - to samo
    mialem z kazda sprawa, od zalatwienia zaswiadczenia o splaconym kredycie dla
    banku po ostatnio lokaty, przy ktorych dowiedzialem sie od konsultantki ze
    gdybym do nich zadzwonil, pogadal to przeciez spokojnie dostalbym takie
    oprocentowanie jak na rynku...
    Patrzac na ich wyniki z ostatniego okresu to bank ma spore klopoty, tylko nie
    rozumiem tego ze "lekarstwem" na to ma byc odplyw kolejnych klientow. Mi
    zostaly jeszcze dwa miesiace - bo musze zakonczyc ubezpieczenia... Jezeli tez
    uwazaja ze wprowadzenie oplat za konta ze zwrotem cos zmieniaja to chyba sie
    mocno zdziwia. Choc - to jest Polska, ludzie uzywaja SKOK-ow, Polbankow i
    innych PKO-bpow, wiec pewnie i tutaj bedzie podobnie.